top of page

Bemutatkozás


Sándor Blanka

Sándor Blanka:

Sándor Blanka Borbála vagyok, 16 éves. A Debreceni Ady Endre Gimnáziumba járok és debreceni vagyok. Nagyon szeretem a művészetet, a hobbim a fotózás, rajzolás és a festés. Több nyelvet is tanulok. Az egyik vágyam az, hogy körbeutazhassam a Földet, mivel a világ rengeteg varázslatos és csodálatos dolgot rejt. Fontos számomra az, hogy minden helyzetben önmagunkat adjuk, és hogy merjünk új dolgokba belevágni.

Oláh Rebeka

Oláh Rebeka:

Oláh Rebeka vagyok, 15 éves. A Debreceni Ady Endre Gimnázium kéttanítási nyelvű szakára járok, ahol lehetőséget kapok arra, hogy olyan emberekkel és olyan programokon vegyek részt, amik szélesítik a látókörömet, bővíti az érdeklődésemet. Nagyon szeretem a nyelveket, egyik nagy álmom, hogy egyszer latinul tanulhassak. Kedvenc tantárgyam a történelem, fontosnak tartom, hogy ismerjük a múltunkat, lássuk fejlődésünket. A jövőben mindenképp szeretnék joggal foglalkozni, szabadidőmben disputázok és aerobikozok. Szerintem ebben a világban nincs olyan, hogy értelmetlen álom, ha vannak álmaid, van célod, és ha van célod, akkor van miért élned.

Sasi-Szabó Boglárka

Sasi-Szabó Boglárka: Sasi-Szabó Boglárka vagyok, 17 éves vagyok, Debreceni tanuló az Ady Endre Gimnáziumban. Szabadidőmben szeretek a szabadban lenni vagy a barátaimmal tölteni az időt. Szeretem a művészeteket ha van időm szívesen rajzolok vagy festek, de az épiteszet sem áll távol tőlem. Amiben viszont a legjobban magamra találtam az a sütes. Mikor a családomnak ízlik a mindenféle édesség amit csinálok, leírhatatlan érzes jár át. A jövőben nagyon szívesen foglalkoznék ezzel. Sőt egy nap szívesen megnyitnám a saját cukrászdámat is

Terdik Krisztina: Terdik Krisztina vagyok, 18 eves. Kedvenc idotoltesem amikor a cicaimmal jatszok. Szeretek nyelveket tanulni. Erdeklodok a japan nyelv es kultura irant. A jovoben a nyelvekkel szeretnek valamilyen formaban foglalkozni.

Engbersen Anna

Engbersen Anna: Engbersen Anna vagyok, 16 éves és a Debreceni Ady Endre Gimnázium tanulója vagyok immár lassan másfél éve. Nagyon szeretem az állatokat, tudok lovagolni és van két kutyám. Nagyon szeretek táncolni és a Fantasy Tánc Show csapatához csatlakoztam idén szeptemberben. Egyik álmom hogy ha megtalálom rá a tökéletes partnert körbeztazhassam a világot. Nagyon fontos számomra az egyéniség, az egészséges önbizalom és egymás segítése mintsem hogy egymásnak keresztbe tegyünk. Valamint teszek azért, hogy külföldi egyetemre járhassak későbbi tanulmányaim folyamán.


 Recent   
 Posts  
bottom of page